08.08.08

Sitter hemma och tar det lugnt, vilket jag gjort hela dagen. Har inte haft lust tills å mycket så idag har tvn varit min bästa kompis=P
Ja, idag har vi ju 08.08.08 låter kuligt men jag ska i alla fall inte fira det. Nope! I dag ska jag till Rodos palace och gratta ägaren som fyller år. Blir natagligen en jätte god middag m.m. Efter det ska jag till "Paradiso" och jobba i 4 timmar... Ska jobba för SEAT och försöka lyssna på Djn som spelar där idag.
Åh! Jisses vad jag är sugen på oxfilé med potatisgratäng och bearnaisås! Mmmm... Hoppas det blir något sådant gott!



 Ska in i dushen nu och göra mig i ådning!

                                          Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0