En kväll på Slottet

Hejsan!
 I går träffades vi vid slottet inne i Gamla stan men vi blev bara 4 pers... Vi började med att samlas och fortsatte med att dem andra pratade lite och att jag pratade i telefon i 2,5 timmar! Dem andra ville tydligen gå ut efteråt även om klockan hunnit bli halv tre på morgonen... Irini stannade kvar för att sova lite men Maria, Marina och jag gick iväg till en bar som heter "Soho" där vi stannade kvar i e45 minuter ungefär. Det va sådär kul och jag var dessutom i min egna lilla värld hehe...

Här är några bilder jag tog utanför slottet :




Lite kusligt är det faktisk!

Bilderna är inte dem bästa vilket sker både pga min dåliga kamra och sidan...
Nu ska jag börja fixa lite med Amstel jobbet! Ha en underbar Söndag!

                                                     Tudillu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0