Godmorgon!

Hej alla!

Hoppas ni sovit gott och vaknat torrt! Själv sov jag som en stock (vilket inteär så konstigt med tanke på tiden jag somnade), förresten vaknade torrt också för den delen, hehe...
 Jag vaknade för tjugo minuter sedan ungefär och ska in i duschen nu! Jag ska bli hämtad och där med åka  till stan =) Ikväll ska jag inte träffa nollorna föränn klockan 17:00 vilket är skönt faktiskt... Blir inte en så läng dag med dem idag utan bara några timmar.
Nu måste jag tyvärr gå, men ha en bra dag! Uppdatering kommer lite senare.

                                                   Kramar!


Kommentarer
Postat av: sanna

Det är inte ofta man får sova ut, så det är bra att passa på:)

2008-08-25 @ 13:10:37
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0