Goran Bregovich



Kom just hem ifrån en fin kväll som jag först spänderade med min familj och därmed med min kompis Irini. Först skulle jag möta upp mamma och pappa som hade fått problem med bilen. Efteråt blev det lite familjemiddag på en restaurang... Efter det fick min kusins pojkvän komma och hämta mig för pappa tog smarten och därmed mötte jag upp Irini lite ovanför gamla stan. Bregovich hade redan börjat när jag kom, men jag hann ändå med nästan hela konsärten och kan medge att han är jätte bra! Jag gillar inte Grekisk musik och även om hans musik påminner lite så blev jag väldigt imponerad! Jag kände igen flera låtar! Och några av dem hade vi sjungit med kören när jag gick i skolan. Måste lära mig Jugoslaviska! En låt som jag trooor har titeln "Emodzore" är jätte bra och jag vill lära mig hela!
Nej, nu ska jag bädda ner mig brevid min syster som kollar på en film och förhoppningsvis somna, ska nämligen upp rätt tidigt i morgon!

                                                     Tudillu!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjabala...så du tyckte om konceren? det är inte möjligtsvis låten som går evo zore evo zore bogu da se pomoli??

2008-08-07 @ 11:42:28
Postat av: mamba

djurdjevdan (ederlezi po cigi) ;)

2008-08-07 @ 18:22:54
Postat av: Jag

mamba: vad betyder det?=)

2008-08-07 @ 19:01:57
Postat av: Jag

Ja! Konceren va jätte bra! Jo det var den faktiskt... haha blev lite fel där!

2008-08-07 @ 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0