Hästar...

Ligger hemma och väntar på att magda ska komma över, vet inte riktigt vad vi ska göra men vi får se vad det blir!

Från det ena till det andra men som jag nämnt tidigare så brukade jag rida lite då och då när jag fick tillfälle och jag saknar det väldigt mycket... Har inte ridit på jätte länge men hoppas på att få tillfälle snart och göra det! Tills dess är det vanlig träning på gymmet som gäller och så ska jag försöka få mig ut och springa  4 gånger i veckan för att få upp motionen. Har flera mål jag vill uppnå den här terminen och räknar med att uppnå dem allihop.


En lite rolig bild höhö =P

Ska dricka lite te nu och ta det lugnt tills Magda kommer! Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0