Heeej!

Sitter hemma nu och äter "natur godis".. Ja! Jag försöker faktiskt vara lite nyttig ibland! Men bara försöker.. funkar lite sådär! jag måste verkligenm börja äta lite nyttigare och bättre! Nyttigt godis är väl en början till det? =P

Idag va nollorna på "äventyr" som det hette och sedan var det samling klockan 13:00 på vår samlingsplats! Sedan var det dags att ta oss till Q huset för att leka med dem andra nollorna från dte andra programen. Tyvärr var det bara 4 nollor som kom i dag pga att dte var kårkväll igår och dem var antagligen lite bakis idag... Jannike och Kristoffer kom från göteborg och hälsade på mig så när jag var klar för idag (klockan 15:00) så träffade jag dem och var med dem tills 18:30. Vi åt kina mat och glass! Sedan gick vi en liten bit bara och avrundade med att sitta hemma hos mig i nårgra minuter... Nu sitter jag hemma som sagt och väntar på ett till litet besök =). Tänkte ladda upp lite fler bilder från nollningens å ni får en klarare bild av hur den går till!


Mamma Julia och Sjuk Nikki =)


Serganten och Straffmästaren!



Några nollor som späxar för våra Ninja maskottar som står i mitten av ringen!


Generalen!


Inne i Q-huset!




Fotboll.. eller vad man nu kallar det =p


Syns inte så bra men det är några halvnakna nollor som badar vid Östra stranden! Brrr!


Jag med min fula matta som fungerar som mitt lilla sittunderlag =D


Magda i hennes snygga overall =D


Nu ska jag skutta in i duschen och kanske dra til förfesten och säga "Hej" en snabbis! Ha det fint alla!

                                     Ha det fiiint! =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hehe ja, det är ju tanken som räknas :)

2008-08-24 @ 19:46:45
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0