Hej!

Hej gott folk!
Igår var det fruktansvärt dåligt med uppdatering.. Ja vet och ber om ursäkt! Jag kom inte hem föränn klockan blivit tolv. När jag slängt in mitt sista inlägg igår trodde jag att jag skulle åka och hämta Irini och åka till stranden, men ICKE! Pappa fick för sig att vi skulle åka iväg hela familjen ut till ngn by någonstans åt Tjottahejti!! Så vi åkte ut till Byn "Lardos" och badade och åt... Vi åt mat som om vi aldrig sett mat tidigare! Vi var tolv pers och notan som kom in var på 3000kr som självklart alla delade på. På vägen dit tog vi självklart lite bilder. Kolla in mina bilder sedan gårdagen!:












Hehe.. Ja... lite smått å gott! Den hunden e makalös=P

Nu ska jag bada!

                                     Tudillu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0