Tillbaka ifrån Kos!

Hej alla!!
Nu är jag äntligen tillbaka från Kos! Vi jobbade till klockan 2 i natt och åkte tilbaka med båten till Rhodos kvart i Fyra.  Vi satte oss på några stolar där vi även somnade efter en stund... och ja det var obekvämt! När vi väl var framme ngn gång efter 7 så skulle jag ta alla saker hem med taxi... kan säga att det inte var det roligaste jag gjort! Tjejerna hjälopte mig in med sakerna i taxin men när jag väl var hemma skulle jag bära upp 6 lådor samt 6 stands hem... Usch, dess utom var jag hur trött som helst! Jag kan lugnt säga att jag sonade som en stock när jag väl kom hem... Nu håller på att föra över lite bilder från mobilen till datorn som vi tog under vår lite tripp till Kos och jag tänkte ladda upp på bloggen lite senare idag! Uppdaterar lite senare!

                                      Tudillu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0