Människor

Visst är det alltid roligt att träffa nya människor? Det måste i alla fall dem flästa av er tycka?!
Vissa människor man träffar har dock en viss sak som gör en riktigt glad! Dem har en viss utstrålning helt enkelt som påverkar vissa andra i dess omgivning, vilket jag tycker är en oerhört kraft!
Från det ena till det andra men jag är trött men kan inte riktigt sova så jag har bestämt mig för att kolla på "outsiders" lite på "Kanal fem" tills John Blund kommer och kidnappar mig.. Detta innebär att det här är sista inlägget.. eller ja.. första för idag! Hoppas alla sover så gott! För det ska jag göra aldelles strax! Natti natt!

                                                  Tudillu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0