Min sista dag på Rhodos (sommaren -08) =(

Nu är det den 16e Augusti och jag kan fortfarande inte förstå hur tiden kan ha gått så fort.. Jag kommer sakna allt här även den här gången... Både min familj, mina kompisar, solen, stranden, jobbet m.m. Men nu är det annat som väntar hemma i Sverige. Jag har ju mina kompisar och nära å kära där som jag saknat! Det är alltid svårt att lämna den ena hemmet. Jag vet att jag aldrig kommer kunna känna mig helt hel, jag måste lära mig att leva med det och det är svårt! I vilket fall.. Idag var jag och badade med Irini på stranden och försökte charma dem sista solstrålarna vilket kanske gick sådär... Hehe.. Efter det var jag och fikade med ett gäng kompisar som jag inte träffat på hela sommaren... Jag beställde in en stor milkshake med smak av banan mmmmm! Kolla in den här godisbiten!



Haha shit.. Sjukt dålig bild.. den va väldigt go i alla fall!! Hihi... Nej nu ska jag primadonna mig lite för jag ska iväg och fira Maria som hade namnsdag igår. Vi ska vara hemma hos henne och efter det ska vi ner till stan och ha lite roligt, även om det inte får bli allt för sent..
Ha en bra kväll alla!

                                                Tudillu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0