Ok, Shit happens...

Igår kväll när jag låg o kollade på tv kom jag på att jag hade lagt mina svarta byxor på tvättkorgen.... vilket innebär att mamma slängt in dem i tvätten strax efter... Problemet är det att jag inte tagit ur mitt usb minne ur fickan!!! Jag hade flera bilder jag absoluuuuuuuut inte vill bli av med. Usb minnet har legat på skrivbordet hela dagen och jag har fortfarande inte vågat testa OM det funkar... man vet ju aldrig.. kan ja ha sådan tur? Knappast... Vet inte när jag kommer våga testa... Eller ska jag bara slänga det så jag slipper bli mer besviken.. Jag menar hur stor chans är det egentligen att den överlevt den här översvämmningen???
Well... 2 be or not 2 be... Thats the question.... 

                                  Tudillu!


Kommentarer
Postat av: Hp

ha en fin kväll!

2008-08-14 @ 22:32:38
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Tusen tack! :)

2008-08-14 @ 23:00:28
URL: http://remind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0