Onsdag

Morning people!!
Jag ligger fortfarande i sängen och shalusinerna är fortfarande nerdragna. Orkar jag verkligen ta mig bort och dra upp dem eller ska jag kolla lite till på tv? Väljer nog det andra än så länge. Bara reklam på tv hela tiden jue! "Suck". Förresten, på tal om reklam så går ju os på tv nu och Nikes reklam "Olympic games" som går stup i kvarten är faktiskt bra.. Kolla in den, du känner antagligen igen den!
 


Så, idag var det Onsdag då ja. Jippi! Eller? Vad ska jag hitta på egentligen? Dra till Maxi å handla? Nja.. handlade i går.. Tur att man har människor i familjen som fyller kylen ibland!
Köpte mig faktiskt en micro i går! Hoppas den funkar som den borde nu också... Nu ska jag nog fortsätta kolla på tv och se om jag orkar ta mig ur sängen o göra ngt vettigt!

                                          Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0