Sista inlägget för idag!

Nu är det dags att sova! Klockan är aaaaldelles för mycket och jag är trött.... har pratat lite med min kompis Irini från grekland i ngn timme nu och känner att ögonen inte vill hänga me längre. Hehe...
I morgon blir det lite mer nollning och lite annat smått och gott!
Här kommer en trött bild:


hehe lite lagomt seg kan man säga =D

Förresten! Måste klippa mig ngn dag men vet inte när och hur... men måste orka ta mig in till stan nu i dagarna! .. hehe.. Nu är det dags för att knoppelera! Hoppas ni sover gott!!

                                          Kramar från mig!!





Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: den äran kan hon få. jag menar, något bra måste ju få hända i hennes liv någon gång :p

2008-08-26 @ 06:52:48
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0