Yes it is!

Nu har jag äntligen gjort lite frukost åt mig själv (känner mig stolt) tänker dock på att nu börjar allt igen. Med allt menar jag att nu börjar hela procedur som tidigare, jag måste städa, laga mat och tvätta själv, usch! Det slapp jag ju hela sommaren då jag var hemma på Rhodos! Fy! men sådant måste ju göras, thats life!
Väntar på att magda ska bli klar med mötet hon skulle till så att vi kan ta oss till stan och köpa en ursnygg kofta jag hittade i förrgår! Vet dock inte vilken färg jag ska köpa den i! Antingen grå eller svart. Svart är så stilrent, men det kan även grått vara om man kombinerar koftan rätt med ett par svarta leggins. Hm... Dagens dilemma... Svart eller grått.. "2 be or not 2 be".
 Ska skutta in i duschen nu så jag är klar innan madam kommer!

                                      Tudillu!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Haha :P Du kan få vara våran apkompis som inte kom med på bild :P

2008-08-20 @ 15:01:44
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0