Att ränna som höna Nagda!

Ja då var jag äntligen hemma! Jag var i stan med Challe i dag och vi gick runt runt och runt.... Jag hittade en jätte fin svart blus på Monkei och ett par skitsnygga knähöga stövlar i brunt på Scorett! Whihu! Äntligen ngt som faller mig i smaken! Lovar att ta bilder nu i dagarna och lägga upp så fort jag får tag på¨en normal dator...
I vilket fall! Efter halva springturen så fikade vi på Kaffé Vallgatan där jag btw satt i halsen. Sedan var det bara att fortsätta med springandet! Måste säga att det är som ett riktigt hårt pass att gå på stan! Tränar både kondisen samt musklerna!

Måste bara säga att jag saknar mina B's... Det vill säga Tashi Maggy och Sofia!! Tashi är ju i Bosnien, Sofia i Stockholm och Magda i Polen... Hoppas ni har det bra tjejer! Saknar er så och längtar tills vi ses snart igen! Mwah! =*

Ska skutta in i duschen nu en snabbis!

Kram E.


Kommentarer
Postat av: jAYY

duschen :O:O:O nasty

2008-12-27 @ 23:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0