Bilder Från Lördagen!

Här kommer fler bilder från i Lördags!

                              
                            Jag lite röd och gó på "Moon" (Jag gillar att dansa)


            
             Jag, Sofia och Mattias på "Moon"

           
            Pose-paret Sofia och Mattias!
           
           
            Bina och 2 av hennes kompisar! Hemma hos Bina

           

           
            Hahaha... Cp bild asså! Helt underbar! Höhö

            


Detta är inte alla bilder så klart jag kanske slänger upp fler i morgon! Som ni vet så var jag i Ullared idag och köpte en massa julklappar! Fyndade som 17! Förutom julklappar så köpte jag även julpynt! Det blev en gulsjärna, en duk, en handduj och ljus! Nu kan man inte komma och säga att jag inte har pyntat iaf !

Nu är det verkligen läggdags! Måste sova för jag ska upp halv nio i morgon bitti.. URK! Vill inte!! A,ja....

Nightingale på er!
Kram E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0