I början av julen...

                                    
I Fredags var jag hemma i Göteborg och hälsade på min mormor och Palle. Vi hade folk hemma och åt en massa god mat! Det var tre rätters middag och efterrätten var så himla god!I Lördags hade vi det så soligt!Natasha, Sara och jag var på Moon och härjade!
 Igår var det första Advent och som jag även skrev igår så var jag hos Sara och hade det myspysigt! Jessica och Stian var också där! Vi åt pepparkakor, drack glögg som småpratade!
Idag 1a December har jag tagit det riktigt lugnt. Jag pluggade lite i morse och sedan satt jag på bibblan med min grupp! Vi hade ett möte och hålla protokoll som vi ska lämna till läraren på Torsdag! Efter det fikade jag och Navve på espressohouse. Det var ett tag sedan vi sågs så det var kul att se honom igen!
 Här kommer några bilder jag tagit dem här dagarna på lite smått och gott!

 Karamell! mmmm...   

 
Julpynt i Göteborg!

 
Chai Latte på Condeco med Charlotte! Så gott med Lussekatter!

   
      
         Myspys...               ...hos Sara...
                     Navve--->    

                         
 Fika med Navve =)

Nu är det 2/5 men på tv som gäller för min del!

Kram E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0