Detta är dan man ska gå runt på stan!... Not!

Hej där!
Nu känner jag mig riktigt GAH! Kommit ut ur bastun och satt mig framför datorn med klementiner i högsta högg! Jammi! Idag har det vartit en lite mer gicande dag! Har bla varit i stan med Alex som gav mig råd och dessutom bar mina kassar och Jacka Tack så mycke Alex! =) Riktig gentleman asså! (Y). Jag köpte faktiskt itne så mycket förutom lite saker på apoteket till Palle som har jätte ont i halsen och en svart tröja! Me Like! I morgon ska jag skutta in till stan igen för att byta försenade julklappar med Challe. Det kommer antagligen bli ett evigt flängande och farande precis som idag för nu är det så att jag letar efter ett par speciella skor som jag bara ska ha! Kommer aldrig ge mig! Det är jätte mycke folk i stan dessa dagarna, men förutom huvudvärken av allt väsen i stan så klarar jag mig fint! Tycker ni ska passa på att fynda nu  faktiskt även om det är jobbigt att gå på stan den här tiden på året!

Nej, nu ska jag kolla runt på Nelly.com kanske hittar ngt...? hehe..

Kramar E.

Kommentarer
Postat av: jAYY

bastu :O:O:O

2008-12-27 @ 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0