Hejsan Svejsan!

Hej på er!
 Jag har varit jätte stressad och dessutom varit utan dator så jag har inte kunnat skriva ngt på min lilla blogg! Ledsen för det!
Jag fyllde ju år i Fredags och jag var hemma och hade min morfar och hans fru på besök här under förmiddagen vilket var trevligt! Sedan gick jag till skolan då jag skulle ha en telefon intervju med en man från skolan och självklart gick det bra! På kvällen gick Sara, Edin, Jasmin och jag på bio och såg "Twilight" som faktiskt var jätte bra! (Y). Tack Edin för min födelsedagspresent! =) Efter bion gick alal hem till sig och jag började bli rastlös... Jag fick ett telesamtal från en kompis som var på "Morfars" så jag ringde Nima och tjatade lite så vi drocg in till Morfars kvart i ett där vi satt tills dem stängde! Har börjat gilla "Morfars" på Fredagar! 

I Lördags firade jag min födelsedag och vi var 16 pers i min lägenhet (Obs; min lägenhet är så stor som 22 kva) MEN! Vi fick plats! Vi sjöng lite Caraoke och va allmänt trevliga och glada! Vid 23:30 var det dags att dra in till stan så några tog Taxi medans andra cyklade och gick... Föresten så var Securitas på besök men det verkade som att det var grannen ovan som var stökigare än oss! Haha...
Vi hade jätte kul ute även om alla splittradess (blir alltid så när man är så många). Tjejerna gick hem innan mig och Charlotte fick sova i min lägenhet då jag sov hos Tashi! Jag kom hem till henne vid 06:00 och att klättra in genom hennes fönster är inget jag rekomenderar någon... Speciellt inte om han har klänning och klackskor...

I Söndags var jag uppe med tuppen! Nämligen 10:00! Magda, Charlotte och jag skulle till Lilla Göteborg! Jag körde bilen utan att somna... Förvånar mig själv ibland hur jag lyckas vara så pigg! Jag är grym ibland! Höhö.. Väl framme i Göteborg sa jag hejdå till tjejerna och gick runt på stan tills jag skulle träfa mormor klockan 13:30. Vi skulle på middag och sedan till Operan i Göteborg. Vi såg "Jul i Traditon". Så bra! Ni måste verkligen se den!!
Igår trodde jag att jag skulle somna fort men efter att ha kollat på tv i en stund så lyckades jag somna 03:00... yäyä...

I morse fick jag bricka på sängen! Halv åtta kom Mormor och Palle in och sjöng hm... ja.. Jag tror det var "Sankta Lucia" och inte ngn födelsedagslåt.. Haha... Jag tog åtta bussen in till Göteborg och därmed bussen till Halmstad! Nu sitter jag här i min lägenhet med lite disk lite klabbigt golv och en allmänt oren lägenhet så nu är det bara at sätta igång! Jag ska till stan klockan 4 med Tashi för hon ska köpa träningskläder! Shit! MÅste ju äta också.... Tack mormor för potatisgrattängen! Ska slänga in den i ugnen!
This is so GAH!

Tack till alla som kom och firade mig!! Och tack så mycket för era fina presenter!! =)

Kram på er!
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0