Julklappstips!

Lördag idag och jag har varit i stan med Magda! Vi gick runt och kollade lite på allt möjligt som fanns att titta på! Jag kollade runt lite på vade man skulle kunna köpa till folk i julklapp! Julen är snrt här!!! IIIIIIII! höhö.. Jag hittade några julklappstips åt er under 500kr till era nära och kära! Bra priser med!

                                   
Pälls är ngt man ska sattsa på just nu och idag hittade jag den här på Cubus! Det var rea på den, så priset var nersänkt till 199kr!
Perfekt till din syster eller en god vän! 



                                  

HM 398kr!

                                  
HM 498kr!

   

                                  

Jag vet! Min humor suger i bland men dem här vingarna var sjukt söta!! Man kan hänga dem i granen! Och man kan faktiskt använda dem som mustash då Halloween är tillbaka in town! =p

Kram E.


Kommentarer
Postat av: jAYY

DUUUDE!!!! Ink... NOT mink!!!!!

2008-12-06 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0