Snipp Snapp Slut så var även denna Jul slut...

Hej där!
Nu är även denna jul över och nu är det ett år kvar till nästa! Det har varit en trevlig kväll med jätte god mat och trevligt sällskap! Fick flera fina julklappar också! En Lurvig matta, ett par toflor, pengar och lite annat smått och gott! Jag mår fortfarande inte helt frisk men det känns bättre... Puh! Ska sitte en stund med mormor i vardagsrummet nu tills jag blir så trött så att jag skelar! hehe... Palle ligger i sängen genomförskyld!

Hoppas er dag varit fin!

Många varma och juliga kramar från mig till er alla!

E.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hhaah, du är bara för söt ibland=)

2008-12-25 @ 14:23:01
Postat av: susan & tyra

kikar in...



god fortsättning ;)



kramar <3

2008-12-26 @ 19:48:18
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0