Torsdagsmys!

                                 
Hej!

Usch vad det är kallt ute! Har bäddat ner mig i sängen och kollar på "Ellen". Gillar henne verkligen hennes program! Dessutom verkar hon vara en bra människa vilket jag tycker märks. (Y).
Jag var uppe i morse och trallade bort till skolan vid 09:00, utanför skolan kom jag på att jag inte alls skulle vara där vid den tiden utan jag skulle vara där 11:45! URK! Så jag kollade upp villken sal vi skulle vara i och efter det gick jag hem för att sova i två hela timmar... Höhö så kan det gå!
Jag var på Maxi efter min lektion och köpte lite julgott som jag sitter och smaskar på! (Det som syns på bilden) Love lyssekatter!
Nu blir det mer "Ellen" för min del!

Kram E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0