Uppesittakväll!

Jag är sjuk men dagarna rullar på som vanligt! I morgon är det Jul och klapparna ligger fint under den präktiga granen med var sin dikt påtejpat! 
Skinkan är färdig griljerad, pepparkakorna ligger varma och goa på bordet och nu är det bara snön och Kalle som fattas för att bilda en lyckad Jul! Har varit duktig iår och skrivit dikter till alla mina julklappar som jag ska ge bort! Til och med dem till mamma pappa och Eva! Helt Fantastiskt måste jag säga!

Alex (en kompis som pluggar till läkare) hjälper mig lite nu när jag är sjuk med att komma med förslag och råd! Tack alex! =)

Vad har ni för er en uppesittakväll som denna? Blir det nån dikt? hehe..

Kram E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0