Dag 3

Sitter har framfor datorn igen och ater vattenmelon... Som ni ser sa minns jag inte hur man programerar in dem tre sista bokstaverna i det Svenska alfabetet sa jag far skriva med aa och o =P 
Jag etablerade mig en stund ute pa balkongen forut och ja la babyoil pa kroppen for att  fa en snabbare effekt.. Lag en timme och ja, jag fick farg =D (Rekommenderar att ljusa manniskor INTE gor detta och om man ar mork och gor detta sa far man INTE ligga lange...)
Nar jag var pa Landvetter flygplats kopte jag tva lite lattlaste bocker som jag kunde ha och lasa pa stranden nu pa sommaren namligen :
"Sanningen om diamanter" av Nicole Richie och "Sista andetaget" skriven av Carlton Stowers. Pinsamt men ja, jag kopte Nicole Richies bok!! Vill ju bara ha ngt lattlast att lasa nu over sommaren! Den andra boken har jag aldrig hort talas om men den verkade spannande.



Borjade lasa "Sanningen om diamanter" idag och har kommit till sidan 80. Boken ar extremt lattlast och verkar dalig... Men jag ska sjalvklart lasa ut den och darmed paborja den andra boken i hop om att den kan vara nagot battre an Richies bok. Det verkar som att den ar nagot mer serios i alla fall..

                                                  Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0