Onsdag 24-7

Det är så fint väder ute! Har det Ifs varit nu sedan jag kom men har inte skrivit så mycket om det =P. Det är fuktigt som tusan och håret sitter aldrig som det ska men solen skiner och det är bara att sola och bada dagarna i enda! =D
Själv sitter jag innomhus och fixar med några bilder som jag ska lämna in till kontoret idag... Ska snart till stranden och träffa Irini och bada =)
I går var vi på "Soho" igen.... Det var trevligt men det var så mycket folk att man inte kunde dansa ordentligt och dansa måste man ju göra när man är ute... När kommer dem egentligen tröttna på den baren??
Jag hade i alla fall kul med mina tjejkompisar och drack som vanligt soda vatten =D








Nu måste jag fixa klart bilderna! Föresten det blev den säkra lilla svarta jag tog på mig igår =)

                                                 Tudillu!


Kommentarer
Postat av: sandra

aa :D riktigt kul när dom är så unga:D

2008-07-24 @ 15:10:18
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0