Puh!

Puh! Kom hem för en stund sedan! Har flänkt lite här och var för små ärenden som behövdes göras idag och hämtat Irini åså... Nu får jag lite hjälp av Jessica som bor ovanför mig med mina räkningar i Sverige... suck... Men sådant måste göras!
Jag vet inte om ni hört något om det med det har varit full kalabalik med eld här på Rhodos dem här dagarna! Jätte många ängar och skogar har brunnit upp av "misstag".. I vilket fall så ska jag ner till stan och dela ut flyers till folk och försöka få dem att inte tända eld på skogarna=P hehe... Efter det blir det antagligen lite utgång med mina kompisar =)
Mobilen har varit lite död idag tyvärr och jag vet inte varför.. =( =*
Nä nu ska jag in i dushen och rusa ner för lite volluntär jobb.. eller hur det nu stavas=P

                                                          Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0