SBD is tired!

Oh Gosh! Jag är så trött! Vaknade typ nu och vet inte varför!?!
I går kväll var jag hemma hos Katerina och kiki med några vänner och hade en trevlig kväll på balkongen med pizza och vitlöksbröd! mmm! Det var jätte länge sedan jag åt pizza så det var extra gott i går! =) Vi spelade kort och pratade om allt i flera timmar...
Har verkligen saknat dem och i går var det en kväll då nästan alla var samlade och då kändes det extra mycket... Klart jag saknar dem när jag är i Sverige men jag tänker inte så jätte mycket på det då! Men när jag är här och ser dem så är känslan extra stark!
Idag ska jag bara ta det lugnt och gå en sväng i Gamla stan med en kompis och gå till slottet, ser fram emot det =) Nej nu ska jag kila vidare!

                                                                   Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0