Seb Fontaine!

Heeeej alla!
Hoppas ni sovit gott för det har jag! =) Igår var det en bra kväll här på Rhodos och den började med Gamla stan på baren "Soho".. Igen! Men slutade på "Paradiso" där Seb Fontaine spelade =D Jag ville dit men ingen av dem andra ville egentligen i början, men efter en stund på "Soho" verkade det som dem hade tröttnat=P Så vi åkte ut (det är en liten bit att åka) till Paradiso vid 3 tiden om jag minns rätt och va kvar till halv fem.. hade kunnat stanna längre men hade inte så där jätte stor lust...
Seb Fontaine spelar lite house musik så det är inte alla låtar som faller mig i smaken... Jag minns förra året var vi kvar till 7 på morgonen och hade verkligen jätte kul =) Kolla in några av bilderna jag tog i går =)

                                            

                                           

                                            
                                         
 Inte lika mycke folk som förra året men fortfarande väldigt många!
                                              
 
                                    Vi i soffan.. =)

                                          

Nu ringde Irini mig och väntyar på att jag ska åka och hämta henne! Ska ner till Elli beach och sola och bada.. Eller ja... för mig blir det enbart sola =P

                                                       Tudillu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0