Söndagen

Heeeeej alla!!
Är helt slut efter den här dagen... Vaknade vid halv elva av att en kompis ringde och väckte mig för att åka och bada vilket vi gjorde =). Jag åkte och hämtade Kiki och Katerina som dem heter (dem är systrar) vid kvart i tolv och vi åkte ut till "Afandou" som det heter där det ligger en jätte ren och fin strand. Helt blått är havet! Vi shtekte tills klockan blev halv tre och åkte och åt på en taverna. Vi åt mezedakia som det heter, som bestod av feta i ugn, pommes, Grekisk sallad, ostbollar mm.. sååå Gott! Efterrätten var bäst! Choklad kaka med ngt chokladgojs i och vaniljglass mmmmmmmm! Det måste ni testa på! Ska ladda upp bilder så ni får se i morgon =). Efter middagen åkte vi till en beachbar där vi lyssnade på live musik, vilket var lite trevligt! Nu är jag hemma och ska göra mig i ådning och hämta Katerina för att dra vidare ner till Gamla stan! =) Uppdatering i morgon igen!
Gotta go!!
                                               Tudillu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0