Söndagen...

Igår var det en lugn dag och kan säga att den inte alls var lika bra som dagen innan med tanke på hur lyckad den var!
I vilket fall så jobbade jag på en beach bar för Amstel Pulse i några timmar och det var extreeeemt varmt! Kändes som att jag skulle smälta bort vilken sec som hälst!...
...Eftersom det var en beachbar så kom alla med bad-outfit... Det var extremt roligt hur alla går runt och försöker spänna sig och visa upp sig för resten av befolkningen som var på plats. Haha.. Please! Sådant är så patetiskt!
När vi var klara med Amstel pulse åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att träffa mina kompisar =). Jag hämtade upp 2 av dem 22:50 och därmed drog vi iväg till Gamlsa stan! Först var det "Paffuto" som gälde där dem spelade Live Grekisk rock musik och därmed "Soho"... Undra  när vi kommer sluta gå dit egentligen!!!!



Nu ska jag till stan!

                                                 Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0