Tisdags kväll på Rhodos

Idag har det varit väldigt varmt... 35 grader har det nog varit uppe i... Jag kom hem för en stund sedan från en kompis bensinmack där vi satt och pratade och fikade =) Hennes pappa skulle komma vilken minut som hälst och för att han inte ska börja tjata om att hon inte jobbar så stack jag hemmåt! 
Grekland spelar vattenpolo mot Kroatsien nu och jag hoppas att Grekland vinner, inte bara för att det är Grekland utan för att om vi förlorar så blir jag skyldig en middag... Nooooo Go Greede nu för fasen!!! 
Förresten! Här är några bilder sedan igår!:

Det var en liten tävling mellan en kompis till mig och bartendern på baren... Min kompis ville bevisa att tjejer kan dricka lite starka shottar som killar kan... Detta är en blandning av JD med ÖL.. iuuu...

Kan säga såhär: Ingen av dem vet/minns vem som vann....


 

När det äntligen var dags att gå hem vid 5 tiden så satte vi oss utanför en "guros" butik för att vänta på taxi och Kiki som hade namnsdag smygöppnade (om man nu kan säga så) sina presenter =)



Hon fick tydligen extremt mycket smink och smycken... =)

                                                                Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0