Torsdag 10-Juli

I kväll var det en lugn kväll...
Medans jag satt och kollade på tv vid halv åtta tiden skuttade pappa in och sa att vi och en kompis till pappa skulle ut och äta... Vi åkte till en taverna och åt lite tzantziki, pommes, sallad, ostbollar, m.m. På Grekiska kallas detta för "mezess" och är väldigt gott! ...På vägen dit passade jag på att ta några bilder på solnedgången som verkligen var jätte fin.. kolla bara! :



B-e-a-u-t-i-f-u-l!!!

Efter maten ställde servitören fram en liten tallrik med ngt vitt på som såg ut som ett runt piller....Medans jag såg hur det här fantastiska pillret började svällas upp och se ut som en ....... frågade jag servitören vad det här var... Jag hade aldrig sett ngt sådant...
Det var en våtservett! Klart man sett andra varianter men inte en tampong liknande!



Ursäkta mig, men är det verkligen bara jag som tycker att den här saken är lite lustig??? Tur att jag inte är så känslig av mig och dess utom ätit klart!!
Jag fick mig ett rejält gott skratt i alla fall =D haha....

                                       Tudillu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0