6 and the city Söndag

I dag har jag och min syster varit och hälsat på min morfar och hans fru som bor en bit utanför Göteborg! Vi var bara där i 1,5 timme och tog en liten fika men har inte sett dem på 2 månader så det var dags att åka dit och säga hej!
I kväll ska jag och Charlotte gå och kolla på Sex and the city =) Har inte följt hela serien men filmen ser jag faktiskt fram emot! Samantha är den coolaste så jag hoppas hon inte gör mig besviken... Hennes sex liv är ju totalt galet! Kan säga att:                                        popcorn+cola+Samantha = Lyckad "Sex and the city"!
Måste göra mig i ådning för jag ska träffa Challe vid Poseidon, om en halvtimme! Kommenterar filmen i mitt nästa inägg!

                       Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0