Allmänbildning...

Jag brukar ofta gå in på sidan http://www.tjuvlyssnat.se/ och tycker verkligen att den är värd 4 av 5 tosters =P Hittade bland annat den här lilla lustiga diskutionen som någon hört på en buss i Göteborg. Visst tyckte den var rolig, men om man tänker efter... Idag verkar vi inte vara så allmänbildade som vi borde... What went wrong?

Buss, Göteborg


Tjej 1: Vad var det han hade, den där Tor? Var det en såg?
Tjej 2 (skrattar) Nej, det var ju en hammare!
Tjej 1: Ja, ja... det är inte så lätt, jag kan inte så mycket om Bibeln, jag.

 ...
Hur mycket allmänbildning krävs det för att veta detta? .. Seriöst!!

                                                                      Tudillu!


Kommentarer
Postat av: Ricky

haha så borta är inte jag juuu =)

2008-06-26 @ 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0