Push it!

Idag har jag varken haft tillgång till någon dator eller internet och därför har jag tuvärr inte kunnat sitta och skriva något på min blogg. Mennu är jag hemma hos en kompis och kan inte låte tillfället försvinna... Tänkte bara skriva en snabbis och berätta om gårdagen!...
 Igår var jag ute med mina vänner i Göteborg och hade jätte roligt! Först var vi i slottskogen och grillade och sedan gick vi vidare till det "nya" stället Push! Om jag inte tar fel så var vi där runt 23:00 och kan säga att det var rätt trevligt med Lounge i 2 timmar.. Men sedan drog det igång rejält!!! Jag gillade verkligen deras dansgolv och musik! (Båda får 4 av fem tosters) (Y)! Måste dock påpeka att ,precis som förväntat, så var stället fullt av falska människor som bara var där för att visa upp sig. Ska man dit så är det bara att strunta i dem och bara shakea loss, eller dricka lite om man känner för det. Jag hade inte på mig något jätte jätte snyggt men tyckte allt att jag dög... Var nog flera andra tjejer som inte tyckte det... What ever!
Jag hade i vilket fall jätte roligt med tjejerna och tackar dem för en trevlig kväll!
Måste absolut ha en repris!! =D

                                                     Tudillu!


Kommentarer
Postat av: natasha

HA HA HA, vad hände?

2008-06-02 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0