Besvikelse

Besvikelse...
Jag har blivit besviken många gånger i mitt liv och jag kommer antagligen bli det flera gånger framöver, ingen tvekan! 

Huvudsaken är dock, i vilken grad besvikelsen ligger på och varför man har blivit besviken på just det? Är det något i ens förflutna som påverkar detta?
Det här kanske inte är min bästa period i mitt liv men det går över, precis som allt annat. Mycket i skolan och endel runt omkring mig som inte gått som förväntat. Har man kompisar och människor som verkligen stöttar en så går sådant över fort! Jag vet att dem jag har finns där för mig och jag kan verkligen kalla dem för kompisar. 
                                                      Tudillu!



Kommentarer
Postat av: hannistyle

du skriver bra,
alla har sina upp och ner gångar, hoppas det löser sig

2008-05-23 @ 11:10:07
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: Eleonora

Tack hannystyle =)

2008-05-24 @ 00:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0