Biblioteket...



image11

Sitter på biblioteket nu och håller på med B-uppsatsen som ska lämnas in på Tisdag, kan medge att det inte är så roligt.. Gudomligt väder ute och jag sitter här inne och pluggar.. Inte rättvist ju! Hittade den här bilden på google medans jag kollade runt lite, är den inte underbar?? Skulle hellre ligga på den här stranden i en hängmatta och bara shteka järnet dagarna i ända!
Men tills den dagen kommer har jag annat för mig.. Nu är det plugg som gäller..

                                                           Tudillu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm lätt att man skulle velat va där!! :)

2008-05-20 @ 19:46:56
Postat av: Anonym

Från Charlotte! :D haha

2008-05-20 @ 19:47:33
Postat av: Amanda Kyle

Jobbigaste B-uppsatsen....:,(
Bra jobbat med intervjun förresten!!
Xoxo Amanda

2008-05-21 @ 15:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0