Min sista dag på Rhodos!

image11

Idag var det dags att åka hem till Sverige igen. Pappa och Eva fick äran att köra mig till flygplatsen för mamma hade fullt upp med att städa hemma.
Mormor, Palle och min momors syster kom med det planet jag åkte med och alla tre kommer bo hos mina föräldrar i 2 veckor... i en 4,5 ...

Igår började dagen lugnt och jag la mig ute på balkongen med baby oil och shtekte i två timmar! Varken mamma eller pappa behövde nåon hjälp ute på kontoret så det var skönt. Runt två tiden stack mamma och jag till stan en sväng och köpte lite presenter som jag skulle ha med mig =).
På kvällen där emot så hände det gräjer! Vi var tydligen bjudna till ett bröllop, dit även jag och eva var tvugna att hänga med på... Den här gången kände jag faktiskt brudparet! (Vilket inte sker så ofta..). När bröllopet var slut var det middags om gällde på Grand Hotell för närmast sörjande =P När klockan blivit 00:30 tackade vi för oss och åkte hemmåt. Jag bytte bil och tog fiaten för att hämta Irini och Kiki, därmed åkte vi till stan för att festa lite smått =D
Vi åkte in till gamla stan, parkerade och tog oss upp till Luso där Resten väntade. Maria fyllde 22 så vi firade henne med Smirnoff North, Champagne och en tårta i form av en penis med håriga bollar ... Tårtan var en överraskning ovh hon helt paff när hon fick syn på den =D När ägaren till klubben kom ut med tårtan tändes en stark lampa på oss och Dj'n spelade "Happy birthday" låten! ... Det var rätt pinsamt...
Jag hade väldigt trevligt men under nattens gång kändes det lite vemodigt, eftersom jag skulle upp om några timmar och lämna mina kompisar igen. Vid kvart i fem gick vi från Luso till Senso, en annan klubb, där några andra kompisar väntade. 05:15 var jag tvungen, mot min vilja att åka hem och lägga mig... Men innan det fäldes några tårar och vi sa farväl till varandra. Somnade vid 06:00 helt slut!

Jag har absolut ingen aning om jag gör dem rätta valen i mitt liv, men jag vet att jag aldrig känner mig hel, att jag alltid saknar någon och att det alltid är något i mitt liv som fattas...
Men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0