New haircut!

Nu har jag äntligen klippt upp mitt hår! Jag visste inte riktigt hur jag ville ha det så det tog mig 4 månader att få tummen ur och bara släpa mig bort till frisören! Fick min första klippning i Halmstad klockan 11:15 idag på salong Monique och blev hel nöjd! Det var en jätte söt 19 årig tjej som klippte mig! Förvånadsfullt nog kom jag där ifrån med exakt den frisyren jag ville ha! 
Det är inte en jätte stor skillnad, men hon klippte mina toppar en centimeter, klippte upp mitt hår och klippte till en snedlugg! Tjejen var en praktikant, men mitt hår blev suveränt! Tack =) Nu kan jag känna mig som en sund brunett igen!  Tack =)

       Ps: Tänkte ladda upp lite bilder på min nya frisyr dem närmaste dagarna!



                                                         Tudillu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0