Så snygga!

image26

image27

image28

Hur snygg kan en laptop egentligen vara???
Har letat hur länge som helst efter en bra dator och visst, klart det finns flera sådana men jag tror dock att Mac datorerna är dem bästa med tanke på att jag hört så mycket bra om dem. I vilket fall så är jag inne på internet, kollar runt lite och hittar dem här underverken! Den i guld är så en lyx! Tror dock aldrig att jag skulle kunna äga en sådan, både pga dess värde plus att den är lite 2 mutch... Den röda är helt enkelt uuuuuuurläcker!!! Vad måste jag göra för att få en sådan? Sjukt stilren! Ska försöka hitta mer info om den... Om inte så får jag nöja mig med den vita! den är ju även den rätt snygg =) 

Vilken laptop tycker du är snyggast? Nu ska jag leta vidare!

                                        Tudillu!

Kommentarer
Postat av: Adeeeelojsan

Min mammas laptop e snyggare !;)

2008-05-26 @ 17:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0