Sista dagen!

image44

Lite dålig bild men här har jag suttit dem senaste veckorna!

Idag har det gått exakt tre veckor sedan vi började med vår B-uppsats och nu sitter vi på biblioteket och finslipar det sista innan inlämningen klockan 12:00! Blandade känslor faktiskt... Visst! Helt underbart att bli av med 28 sidors arbete samt bilagor men det känns lite i magen att lämna detta bakom sig. Biblioteket har blivit en liten vana och den tiden jag har spenderat här med min grupp har faktiskt varit givande! Som jag även nämnde tidigare så har vi suttit här näst intill varje dag i tre veckor i flera timmar!
Det har nästan varit som ett 8 timmars jobb... kommer sakna denna gemenskap...

                                   Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0