Denna kväll...

Hej där!
Sitter upp  i sängen och kollar på cis på kanal 3.
Vad gör ni?
Ikväll så var jag borta hos Natasha med Sofia och Magda. Det var kul att se henne igen efter två veckor! Vi invigde julväntan med lite glögg, pepparkakor och bullar! Trevligt var det ! =) Dock hade vi en liten olyckhändelse..

 Sofia satt vid soffan och bakom henne lös ett tänt värmeljussom Tashi hade tänt för att fixa lite stämning... Hon pratade i telefon och lutade sig bakåt lite lätt och plötsligt fattade hennes hår äld.... Jag stog vid ugnen med ryggen mot och hörde hur både hon och Natasha började skrika helt hysteriskt! När jag vände mig om såg jag hur det rök ur Sofias huvud! Fattade ingenting! Jag trodde det var mobilen det rök ur! Det lucktade i hela lägenheten och Sofia sprang in på toa och tittade sig själv helt förtvivlad i spegeln.. Hon drog i håret och den ena hårtussen efter den andra började släppa.... Hon tvättade håret och vi såg attd et inte va så farligt som både hon och vi hade trot...

Stackare....

Förutom den här händelsen så var resten av kvällen trevlig! som jag skrev tidigare så bestod den av Glögg, pepparkakor, bullar men även kortspel! =D


Bullar!!! mmm...



Vi fick var sitt armband från Tashi idag! (Det är det jag har på mig nu och på den här bilden)
Tack så jätte mycket Tashi!

Nu ska jag vila lite och prata vidare med min kompis på msn! Ha en fin natt alla! Och sov så gott!!

Kramar till er alla!
E.

Kommentarer
Postat av: jAYY

Du ser så ledsen ut..

2008-11-18 @ 02:56:38
Postat av: Emelie

Tack för tipset om skorna, har inte letat men de kanske finns någonstans! Ha en bra dag! Kram

2008-11-18 @ 08:59:12
URL: http://annaemelies.blogg.se/
Postat av: Jag

Svar till Jay: Tycker du?

2008-11-18 @ 12:36:17
Postat av: jAYY

Ja :(

2008-11-19 @ 09:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0