En måndag som denna!

Hej på er!
Jag är hemma nu! Har varit i Göteborg på en maskerad fest, varit hos mormor och palle fär att hälsa på och idag var jag i skolan då jag påbörjade min nya kurs... Den verkar sådär rolig. A,ja.
Hur har er helg varit? Har ni varit på någon Halloween fest med en charm av hämskighet? Själv klädde jag ut mig till ngt madamaktikt! Mgada klädde ut sig till pocahontas! Skit fint! Det var flera på plats bla Clintan som var lite rolig av sig! =D Kolla in bilderna sedan i Lördags!:



Magda och jag påväg till festen


Jag och Clinton... hehe..


Jag och Pocahotas-Magda




Den här peruken gillade jag men fick inte behålla den...


Love!

Jag åkte förbi en kyrkogård  då det var mörkt och det var så vackert! Det är lite rörande att det är så många som inte glömmer sina släcktingar/vänner. Fint.
Nu är det lite plock här i Lägenheten som gäller för min del i alla fall. Hoppas ni har det fint!

kramar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0