Fjöööörtiiiiiizzzz

Som jag nämnde tidigare idag så hade vi gasgue ikväll på kåren och kvällens tema var Fjåååårtizz och jag klädde ut mig till en stolt sådan och tog klackarna dit.
Det var trevligt! Våra nuvarade ettor är roliga att umgås med! Här är några bilder från dagens lilla umgänge!:


Lambo på tjejerna!


Lambo på tre ettor! =D


Kläderna jag tog på mig



Fjöööttizz sminkade Ellie 1


Fjååårtizzsminkade Ellie 2


-So what! Hello!!!


Nu blir det lite läsning hör och sedan så får jag se om John Blund kommer och hälsar på!

Kram E.

Kommentarer
Postat av: Mag´s

hehehe fan va het fjortis du måste vart

2008-11-13 @ 01:36:46
Postat av: jAYY

Det där är juh din vanliga klädstil och sminkning?! :D:D

2008-11-13 @ 03:02:30
Postat av: Jag

Svar till Mag´s: Asså ja va så full va! Drack två folk öl och mådde piss! Wa asså!

=P

2008-11-13 @ 16:57:58
Postat av: Jag

Svar till Jay: Ja eller hur?! Haha Speciellt läpparna!

2008-11-13 @ 16:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0