Fler bilder sen igår!

Hej på er! Jag är säääämst! Vaknade för en stund sedan urk va hämskt! A,ja bara att hoppas på att jag inte somnar jätte sent idag... Stor chans! I vilket fall så tänkte jag slänga upp lite fler bilder och en video sedan igår! Roligt!


Här har vi Magda som försöker
få oss att förstå att det var ordet Detektiv vi skulle få ur oss.... Sofia tippade ju på rödluvan... Men vi kom på det till slut! =D




   
Nice färger =D


Nu  är det frulle som står på tur! Vad ska ni göra idag? Det är ju Söndag, kan man göra så mycket? Ha en fin dag!

Kram E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga vänner du verkar ha - något riktigt värdefullt ;) Har ni känt varadra länge?

2008-11-23 @ 22:44:07
Postat av: Jag

Svar till anonym:

Ja dem är underbara!

Vi har känt varandra längre än perioden vi umgåtts! När man bor såhär så blir man som en familj =)

2008-11-23 @ 22:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0