Första advent!

Advent!                



Hej!
Hur firar ni 1a advent? Själv fixar jag och dönar för fuillt hemma! Dem var ju här och målade och det har blivit jätte fint! Allt ska självklart på platts, vilket är mindre roligt... Ska till Sara snart och ha lite kvällsmys med lite folk! Det ska bli trevligt! Jessica ska sälja sin soffa och jag får köpa den! Så glad! Vi ska dra ner de till mig senare och se om den får plats! Om den gör det så behåller jag den! Den är inte stor men det är precis lagom storlek!
Btw vaknade runt tre idag vilket inte är ok... Hoppa sjag kan sova tidig inatt...
Nu måste jag fortsätta här!

Kram E.

 (Som ni ser så är bilden lite fel men den är så mysig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0