Hej på er!

Tjoooo!

Nu är jag hemma! Vaknade halv tio för att träffa min grupp klockan tio utanför skolan och vi blev klara för ngn halvtimme sedan ungefär. Vi, eller ja, Matthias och Nima ska hålla vårt argumenterande tal om nakenbad. Ska bli intressant för vi är tydligen för detta.. Haha.. Inget som berör någon av oss egentligen men vi hade inte något val. Det ska bli intressant och se hur det går för oss i morgon!

Vad har ni för er? Något kul som händer där ute i världen?
Natasha är här om några minuter! Hon kommer tillbaka från Bosnien (skrev fel sist då jag skrev Kroatsien). Allt är det samma för mig... I vilket fall. Hon har vart borta i 2 veckor nu och ikväll ska vi inviga jullängtan med lite glögg hos henne vilket ska bli trevligt!
Nu måste jag plocka undan lite och dra mig iväg hem till Madamm Natasha! Ha en fin eftermiddag!

Kram E.


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, snart är det december så det är dax för julpynt snart tycker jag. Och pepparkakor och annat juligt.

2008-11-17 @ 15:48:49
URL: http://lajn.webblogg.se/
Postat av: jAYY

Hur kan bosnien och kroatien vara samma? skulle du säga att brasilien och argentina är samma, eller usa och canada, eller t.om mexico? :S

2008-11-17 @ 20:29:23
Postat av: Jag

Jay, jag sa att det var samma för mig =) Vilket innebär att det inte är det =) Dock tror ju vissa att 85% kuggade tentan Men ok... =P

2008-11-17 @ 21:06:16
Postat av: Mag´s

De lättast e faktiskt o säga yugge, då blir de inga missförstånd ;)

2008-11-17 @ 21:39:08
Postat av: jAYY

dude I got the info from someone who got the info, du får se!!

2008-11-17 @ 23:20:02
Postat av: Jag

JSvar til Jay.

DUDE.. Who is the informatör spridare?=P

2008-11-17 @ 23:25:05
Postat av: jAYY

ALBINA!!

2008-11-17 @ 23:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0