Min Onsdag!

Hej!
Sitter hemma hos Natasha nu och tar det lugnt. Ikväll har vi gjort en hel del faktiskt! Vi har både hunnit med att göra kockosbollar och placera alla mina saker i mitten av min lägenhet för att dem ska komma åt ordentligt i morgon när dem kommer. Det gick bra även om jag inte vet hur det ska få plats...  Dem får faktiskt skylla sig själva faktiskt tycker jag för jag har endå väntat såpass länge på dem. Ikväll är jag en liten inneboende hos Natasha som är snäll nog att ha mig här. Jag kanske drar till Göteborg för vi ska ha middag hemma på Fredag. Det Natasha inte vet (än) är att om jag väljer att åka hem t Gbg på Fredag så komme jag antagligen behöva sovplats även i morgon... Höhö.... Nu vet hon! 
 Förutom att göra klart lägenheten för mnålning så gjorde vi även kockos/neger-bollar, kalla dem hur ni vill.... Dem blev jätte goda!
Glömde skriva det i Måndags! Jag var med i en tävling förra veckan och i Måndags fick jag reda på att jag och en till tjej vunnit! Vad jag vunnit kommer jag berätta när den kommer! Jag blev jätte glad iaf för jag har sldrig vunnit något så sett!


Jag och Tashi fjompar loss! hehe....

Ni får ha en mysig natt!

Sov gott! E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0