Min helg!

Magas kompisar från Kungälv kom för att hälsa på henne nu i Helgen så i går (som jag även skrev tidigare) så var vi ute och svingade dem lurviga en liten stund.
Här är vi på dansgolvet och posar! Haha.. vilket vi aldrig brukar göra...








Min outfit:

Body från Gina tricot
Kjol från Lindex
Kappa från Vila
Skor Vegabond
Väskan är en present från min mormor! =)


Idag var vi på bio och såg den nya Bondfilmen! Den var bra, men förra årets var bättre. Årets Bondfilm får 8- av 10 möjliga från mig och det är med lite snällhet... Eller vad man kan kalla det!

Just nu pratar jag med en kompis från Tyskland som funderar på att dra hit snart för att hälsa på mig! Vi har sagt att en av oss ska resa till den andra någon gång men vi båda håller ju på att gå ur högskolan utan att ha hälsat på! Haha.. Får se om tummen kommer ut snart!
Förresten! I morgon ska jag börja min nya kurs! Nämligen Kommunikation, ledarskap och lärande! Är lite nyfiken vad det går ut på och hoppas att det kommer ge mig mer än den förra kursen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Snygg pose!

ur-Snygg vaska!aven om den ar fran mormor!

kram mam

2008-11-11 @ 13:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0