Mode tips!

Hej på er!

Vaknade för en stund sedan med världens huvudvärk GAH! Dock ska jag proppa i mig lite panodil så att den bara Poff* Försvinner =D
Tänkte tipsa lite om en sida på nätet som säljer fina kläder till bra priser! Jag är så taggad! Vill ha deras skinnjacka! Den är ju bara så het! Sidan heter www.chicy.se och för mig är den rätt ny så om flera av er redan känner till den ... Well Barton then! Resten rekar jag att gå egenom vad som finns där! Nu har dem dessutom höstrea! Priserna på sidan verkar vara jätte bra!
 


 
Så snygg!                             Klänningen finns på deras höst rea för bara 159 kr!


Klänningen kan man ju kanske inte ha just nu men fin är den!

Nu blir det macka och panodil!

Kram E.                                                                          
                                                              (Bilderna är lånade från www.chicy.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0